ЦРМ- Client relatshionship menagment
ЦРМ представља скуп алата за управљање пословањем и односима са клијентима који омогућава повезаност клијента са свим процесима који се воде ( понуда, наруџбина, праћење).
Чине га: стратегија, маркетинг и информационе технологије.
Састоји се из оперативног, аналитичког и колаборативног ЦРМ.
Оперативни ЦРМ представља унос података о интеракцији са корсиником кроз базе података и апликације за праћење активности корисника. Он је задужен за свакодневну комуникацију са клијентима
Аналитички ЦРМ обрађује цели спектар података прикупљених из оперативног и колаборативног ЦРМ-а.
Колаборативни ЦРМ је део управљања односима са клијентима, омогућава интеракцихе измежу предузећа и клијената, партнера и добављача.
Нема коментара:
Постави коментар