ЦРМ

 


ЦРМ- Client relatshionship menagment



ЦРМ представља скуп алата за управљање пословањем и односима са клијентима који омогућава повезаност клијента са свим процесима који се воде ( понуда, наруџбина, праћење).


Чине га: стратегија, маркетинг и информационе технологије.


Састоји се из оперативног, аналитичког и колаборативног ЦРМ.

Оперативни ЦРМ представља унос података о интеракцији са корсиником кроз базе података и апликације за праћење активности корисника. Он је задужен за свакодневну комуникацију са клијентима

Аналитички ЦРМ обрађује цели спектар података прикупљених из оперативног и колаборативног ЦРМ-а.


Колаборативни ЦРМ је део управљања односима са клијентима, омогућава интеракцихе измежу предузећа и клијената, партнера и добављача.





Нема коментара:

Постави коментар

Електронско пословање

 Теме које ћемп обрађивати су: Дигитална економија Електронско пословање Модели е- пословања ЕДИ ЦРМ Телекомуникациони канали Мобилно послов...